پرسشهای متداول
ثبت و پیگیری سفارش
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟ پاسخ: شما میتوانید سفارش خود را در هر ساعت از شبانه روز در یکی از راههای ارتباطی (تلگرام، واتساپ، سروش، بله، ایتا و روبیکا) بگذارید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟ پاسخ: بعد از ارسال سفارش بیجک یا کدرهگیری سفارش مشتری برای مشتری ارسال میشود و پیگیری از طریق کالا رسان فوق میباشد.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ پاسخ: بله، تا قبل از ارسال کالا میتوانید سفارش خود را ابطال کرده یا تغییر دهید.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی ( تلگرام، واتساپ، سروش، بله، ایتا و روبیکا ) ثبت کنند.
آیا تعداد خرید از یک کالا در طلایه طب آزما محدودیتی دارد؟ پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در طلایه طب آزما وجود ندارد.
مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟ پاسخ: از طریق انتقال به یکی از شماره کارتهای شرکت یا از طریق شماره شبا یا شماره حساب
آیا امکان خرید غیرنقدی وجود دارد؟ پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟ پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی طلایه طب آزما از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟ پاسخ: هزینه ارسال بسته به محل تحویل، نوع ارسال، نوع بسته و شرکت ارسالی متفاوت است.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟ پاسخ: پس از پرداخت در سریعترین زمان ممکن سفارش شما آماده شده و ارسال میشود.
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به طلایه طب آزما به صورت حضوری تحویل بگیرم؟ پاسخ: بله، ولی از قبل هماهنگ شود.
آیا قیمت محصولات در سایت طلایه طب آزما به روز هستند؟ پاسخ: خیر، برای اطلاع از قیمت ها از طریق پیام رسان ها با ما ارتباط برقرار کنید.
آیا قیمتهای طلایه طب آزما نسبت به بازار ارزانتر است؟ پاسخ: سیاست قیمت گذاری در طلایه طب آزما مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در طلایه طب آزما کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از طلایه طب آزما برای مشتریان به صرفه است.